„Barcelonos“ futbolo klubo akademija atkeliauja į Klaipėdą
Prestižinė pasaulyje „Barcelonos“ futbolo akademija „Barça Academy“ kelia koją į Klaipėdą. Jau šią vasarą pajūryje bus surengtos dvi tarptautinės futbolo stovyklos vaikams.
„Barça Academy“ vadovas Carlesas Martinas Martinezas neslepia, kad yra planų Lietuvoje atverti ir akademijos regiono padalinį.
„Neslėpsiu, mūsų klubas yra labai patenkintas pas mus esančiais lietuviais, jų rezultatais ir atsidavimu darbui. Tai tik paspartino mūsų apsisprendimą“, – prisipažino „Barça Academy“ vadovas.
Barselonos klube dirba būrys lietuvių, tiesa, krepšinio komandoje. „Barcelona“ ekipą treniruoja Šarūnas Jasikevičius, jam padeda Darius Maskoliūnas, Tomas Masiulis ir Justinas Grainys.
Pirmieji akademijos bendradarbiavimo su Klaipėda darbai yra surengti dvi vaikų ir jaunimo futbolo stovyklas po penkias dienas. Pirmoji prasidės birželio 27-ąją, antroji – liepos 4-ąją. Į jas bus kviečiami 8-14 metų berniukai ir 10-16 metų mergaitės iš Lietuvos, Latvijos ir Estijos.
„Tikiuosi, glaudžiai bendradarbiaudami išugdysime ne vieną talentingą žaidėją. Lietuviai yra gabūs komandiniams žaidimams. Jūsų šalyje krepšinis iki šiol yra aukšto lygio, o futbolas ir rankinis tokie buvo prieš 30 metų“, – pastebėjo C. Martinas.
Pasak „Barça Academy“ vadovo, užsiminusio, kad „Barcelonos“ planuose yra savo akademijos padalinio steigimas Lietuvoje, planuojama bendradarbiauti ir su kitų sporto šakų – krepšinio, rankinio ir ledo ritulio mokyklomis.
Šiuo metu visame pasaulyje yra beveik pusšimtis „Barça Academy“ padalinių, organizuojama daugiau nei 180 stovyklų, o su akademijos vėliava sportuoja per 45 tūkst. vaikų penkiuose pasaulio žemynuose.
„Barça Academy“ yra pavyzdinė „Barcelonos“ futbolo klubo mokykla, skirta berniukams ir mergaitėms nuo 6 iki 18 metų. Jos pagrindinis tikslas – suteikti visapusišką treniruočių aplinką savo mokiniams.
Šis mokymo metodas, eksportuojamas į visą pasaulį, bando išplėsti „Barcelonos“ modelį ir populiarinti klubo veiklos filosofiją tarptautiniu mastu.
„Barça Academy“ dirba pagal savo konkretų modelį, pagrįstą Barselonos klubo metodika. Jis apima kūrybiško, atakuojančio futbolo prekės ženklo ir teigiamų vertybių, tokių kaip pagarba, pastangos, ambicijos, komandinis darbas ir nuolankumas, propagavimą.